I o těch jsme se v předchozích číslech zmiňovali, ale dnes se k nim v obsahu vrátíme znovu. Holding PNS prochází fúzí a zavádí systémová řešení, která distribuci tisku posunou zase o něco blíže představám vydavatelů i prodejců. Obměna loga a s tím související změny celé firemní identity PNS jsou v zásadě průvodním jevem těchto klíčových inovací. „Trafikant“ je významnou součástí naší vzájemné komunikace, a proto dostal nový kabát i on. Teď už jen netrpělivě čekáme na Vaše první odezvy. Věřím, že si v novém časopise počtete, a těším se, že se nám i díky němu bude dařit i nadále dobře vycházet.
Vaše Alexandra Müllerová/PNS
Obsah
MOZAIKA
V novém kabátě
Tváře PNS
REPORTÁŽ
Z polí a luk do trafik
ÚHEL POHLEDU
Ekonomické tituly
MEZI NÁMI TRAFIKANTY
Podmínky nejsou rovné
NA PULTU
Ceny sektů
INSPIRACE
Trafiky očima architekta Hynka Maňáka
ROZHOVOR
Dám na intuici - Rozhovor s generálním ředitelem PNS Radomilem Judou
PORTRÉT
Tradiční přátelství - Sanoma Magazines